FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna) (1990 - 1991)

FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1991 roku. FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II wynosi 130 KM. Silnik FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3.

Cały układ napędowy FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II osiąga moment obrotowy 184 Nm. FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3800 mm długości, 1630 mm szerokości, 1330 mm wysokości.

Opinie o FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 184 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

Długość 3800 mm
Szerokość 1630 mm
Rozstaw osi 2446 mm
Wysokość 1330 mm
Masa własna 930 kg

Wyposażenie FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1990 - 1991 Standard (indywidualny)

Cena FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

sierpień 1990 - grudzień 1991 27 000 PLN

Zdjęcia FORD Fiesta 1.6 Turbo Hatchback II 130KM (benzyna)

FORD Fiesta II hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Fiesta II hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Fiesta II hatchback silver grey przedni lewy
FORD Fiesta II hatchback silver grey przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

FORD Fiesta - Wiadomości

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.