FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna) (1983 - 1989)

FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1983 do 1989 roku. FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I wynosi 95 KM. Silnik FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1566 cm3.

FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I posiada a typ paliwa na jaki jeździ FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Pojemność skokowa silnika 1566 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna

Wymiary FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

Masa własna 846 kg

Wyposażenie FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Wykończenie sportowe 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Lusterko ust. mechanicznie 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1986 - 1989 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1983 - 1989 Standard (indywidualny)

Cena FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

wrzesień 1983 - styczeń 1989 20 000 PLN

Zdjęcia FORD Fiesta 1.6 XR2 Hatchback I 95KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

FORD Fiesta - Wiadomości

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.