FIAT Tipo Hatchback I (1988 - 1995)

FIAT Tipo Hatchback I

Generacja była produkowana od 1988 do 1995 roku. FIAT Tipo Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 42 do 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FIAT Tipo Hatchback I wynosi od 57 do 145 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 150 do 202 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,8 do 17,8 s. Silnik FIAT Tipo Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1372 do 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT Tipo Hatchback I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FIAT Tipo Hatchback I osiąga moment obrotowy od 98 do 186 Nm. FIAT Tipo Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT Tipo Hatchback I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FIAT Tipo Hatchback I w zależności od wersji silnika, waha się od 6,0 do 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT Tipo Hatchback I posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1100 litrów. Wymiary samochodu: od 3958 do 3960 mm długości, 1700 mm szerokości, od 1430 do 1450 mm wysokości.

Opinie o FIAT Tipo Hatchback I

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FIAT Tipo Hatchback I

Zdjęcia FIAT Tipo Hatchback I

FIAT Tipo I hatchback przedni prawy
FIAT Tipo I hatchback tablica rozdzielcza
FIAT Tipo I hatchback prześwietlenie
FIAT Tipo I hatchback bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
FIAT Tipo I hatchback przedni prawy
FIAT Tipo I hatchback przedni lewy
FIAT Tipo I hatchback boczny prawy

FIAT Tipo - Wiadomości

Fiat Tipo Sport - cennik 2019. Tipo w najbardziej sportowym wydaniu już w Polsce
Fiat Tipo Sport to najostrzejsza odmiana lubianego w Polsce kompaktu. Zgodnie z nazwą auto wyróżnia się sportową stylistyką. Włosi nie zdecydowali się jednak na dodanie do oferty mocniejszego silnika. Ile Fiat Tipo Sport kosztuje w Polsce?

Sprzedaż samochodów w Polsce - Yaris wyraźnie przed Fabią wśród klientów indywidualnych
W styczniu Toyota Yaris jako jedyna zbliżyła się do tysiąca rejestracji w Polsce. Japoński maluch wypracował sporą przewagę nad drugą Skodą Fabią i trzecim Fiatem Tipo.