FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM

FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna) (2003 - 2010)

FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2010 roku. FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 wynosi 54 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 150 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 15,0 s. Silnik FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1108 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 osiąga moment obrotowy 88 Nm. FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 to benzyna.

Średnie spalanie FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 wynosi około 5,7 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 860 litrów. Wymiary samochodu: 3538 mm długości, 1578 mm szerokości, 1540 mm wysokości.

Opinie o FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,8 l/100km

Dane techniczne FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 15,0 s
Prędkość maksymalna 150 km/h
Moc 54 KM
Momen obrotowy 88 Nm
Pojemność skokowa silnika 1108 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 35
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 155/80 R13
Rozmiar felgi 5J x 13
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Długość 3538 mm
Szerokość 1578 mm
Rozstaw osi 2299 mm
Wysokość 1540 mm
Masa własna 840 kg
Masa całkowita 1255 kg

Wyposażenie FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wspomaganie kierownicy - elektryczne 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Mech. regulacja kolumny kierownicy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Pakiet konsola środkowa 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Konsola centralna z uchwytem na butelkę / puszkę 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Klimatyzacja manualna 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Pakiet Komfort 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Relingi dachowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Światła przeciwmgielne 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Lakier sportowy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 900 PLN

Ceny FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

lipiec 2009 - grudzień 2010 32 990 PLN
wrzesień 2007 - lipiec 2009 29 990 PLN
listopad 2005 - wrzesień 2007 29 800 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 29 800 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 26 900 PLN
sierpień 2003 - listopad 2003 29 800 PLN

Zdjęcia FIAT Panda 1.1 Actual Eco Hatchback II 1.2 54KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

FIAT Panda - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.