FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM

FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna) (2007 - 2010)

FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 197 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,6 s. Silnik FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II osiąga moment obrotowy 206 Nm. FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1175 litrów. Wymiary samochodu: 4336 mm długości, 1792 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,6 l/100km

Dane techniczne FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,6 s
Prędkość maksymalna 197 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 206 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 58
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 91H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Długość 4336 mm
Szerokość 1792 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1260 kg
Masa całkowita 1785 kg

Wyposażenie FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2010 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Lakier pastelowy 2010 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego 2010 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lampy bi-ksenonowe ze spryskiwaczami 2010 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Koło zapasowe, pełnowymiarowe, 16 cali 2010 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Koło zapasowe, dojazdowe, 16 cali 2010 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Koło zapasowe, pełnowymiarowe, aluminiowe 16 cali 2010 Standard
Koło zapasowe, dojazdowe, 15 cali 2010 Standard (w pakiecie) 200 PLN

Ceny FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

kwiecień 2010 - grudzień 2010 59 990 PLN
lipiec 2009 - kwiecień 2010 58 990 PLN
styczeń 2009 - lipiec 2009 57 990 PLN
wrzesień 2008 - grudzień 2008 56 990 PLN
luty 2008 - wrzesień 2008 59 990 PLN
listopad 2007 - luty 2008 63 990 PLN
październik 2007 - listopad 2007 63 490 PLN

Zdjęcia FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V Dynamic Hatchback II 120KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

FIAT Bravo - Wiadomości

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie
Jedną z najbogatszych ofert rynku wtórnego prezentuje segment C. Polscy kierowcy wciąż uwielbiają poczciwe kompakty sprawdzające się zarówno w codziennych dojazdach do pracy czy pozamiejskich wypadach z kompletem pasażerów. Nieco na uboczu dominującej Skody Octavii funkcjonuje jej techniczny bliźniak Seat Leon II i niedoceniany Fiat Bravo. Każdy z nich występuje tylko w jednym wariancie nadwoziowym, co bezpośrednio odbija się na ich popularności. Czy warto postawić właśnie na te samochody?