FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM

FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna) (2018)

FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II wynosi 105 KM. Silnik FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II jest rzędowy posiadający 2 cylindry o pojemności 875 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II osiąga moment obrotowy 145 Nm. FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 610 litrów. Wymiary samochodu: 3571 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 105 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 875 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 2
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

Długość 3571 mm
Szerokość od 1627 mm do 1893 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1395 kg

Wyposażenie FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk 2018 Standard (indywidualny)
Lakier pastelowy 2018 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
ESP (zawiera ASR, MSR, HBA, Hill Holder, DST, ERM) 2018 Standard
Tempomat 2018 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia powietrza w oponach TPMS 2018 Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej (DRL) w technologii LED 2018 Standard (indywidualny)
Reflektory przednie z funkcją Follow Me Home 2018 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy z systemem My Car 2018 Standard (indywidualny)
System monitorowania ciśnienia powietrza w oponach (TMPS) 2018 Standard
Dach materiałowy otwierany elektrycznie 2018 Standard (indywidualny)

Ceny FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

czerwiec 2018 - wrzesień 2018 75 350 PLN
styczeń 2018 - maj 2018 74 050 PLN

Zdjęcia FIAT 500C 0.9 SGE Mirror SS Kabriolet C II 105KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje c-generacja-ii

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.