FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM

FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna) (2010 - 2011)

FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 182 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,5 s. Silnik FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I osiąga moment obrotowy 131 Nm. FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I to benzyna.

Średnie spalanie FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I wynosi około 6,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 520 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 10,5 s
Prędkość maksymalna 182 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 131 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 35
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/55 R15
Rozmiar felgi R15; R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1005 kg
Masa całkowita 1370 kg

Wyposażenie FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna 2011 Standard (w pakiecie) 1 411 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 706 PLN
Lakier metalizowany 2011 Standard (w pakiecie) 1 512 PLN
Tapicerka skórzana 2011 Standard (w pakiecie) 4 033 PLN
Lampy bi-ksenonowe ze spryskiwaczami 2011 Standard (w pakiecie) 3 025 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2011 Standard (w pakiecie) 605 PLN
Felgi aluminiowe 15, 18-ramienne, z ogumieniem 185/55 2011 Standard (w pakiecie) 605 PLN
Felgi aluminiowe 15 Sport, 5-ramienne, z ogumieniem 185/55 2011 Standard (w pakiecie) 605 PLN
Felgi aluminiowe 16, 17-ramienne, z ogumieniem 195/45 2011 Standard (w pakiecie) 1 008 PLN
Felgi aluminiowe 15, 9-ramienne, z ogumieniem 185/55 2011 Standard (w pakiecie) 605 PLN

Ceny FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

styczeń 2011 - marzec 2011 70 000 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 69 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500C 1.4 16V Lounge Kabriolet C I 100KM (benzyna)

Inne wersje c-generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Fiat 500 Hybrid. Kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę
Fiat 500 to samochód, który kiedyś zmotoryzował Włochy, a po swoim triumfalnym powrocie w XXI wieku zrewolucjonizował segment miejskich aut. Teraz kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę w motoryzacji. Z innowacyjnym układem miękkiej hybrydy - Mild Hybrid.

Fiat 500 znowu chce rewolucjonizować drogi. W Studiu Biznes testujemy jego hybrydową wersję
Fiat 500 ma zelektryfikować nie tylko swój segment, ale także europejskie miasta. Dlatego nowa generacja jest w stu procentach elektryczna. Włosi przyszykowali jednak jeszcze znacznie przystępniejszą cenowo odmianę Hybrid, czyli miękką hybrydę na bazie aktualnej pięćsetki. Jak jeździ i o ile niższe spalanie oferuje? To w motoryzacyjnej części Studia Biznes sprawdzał dzisiaj Tomasz Korniejew.

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.

Fiat wprowadza nowe elektryczne hulajnogi dla dzieci i dorosłych
Fiat 500 kojarzy się z włoską legendą motoryzacji. Teraz to także hulajnoga dla dzieci i dorosłych. Co ciekawe, jej koła mają aż 10 cali średnicy. To największe koła ze wszystkich w dotychczasowych modelach.