FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM

FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel) (2010 - 2011)

FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 165 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,5 s. Silnik FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1248 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I to diesel.

Średnie spalanie FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 520 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 12,5 s
Prędkość maksymalna 165 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1248 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 35
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/65 R14
Rozmiar felgi R14; R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1420 kg

Wyposażenie FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ESP (zawiera ASR, MSR, HBA i Hill Holder) 2011 Standard (w pakiecie) 2 520 PLN
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2011 Standard (w pakiecie) 504 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2011 Standard (w pakiecie) 5 243 PLN
Klimatyzacja manualna 2011 Standard (w pakiecie) 4 033 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 706 PLN
Lakier metalizowany 2011 Standard (w pakiecie) 1 512 PLN
Tapicerka skórzana 2011 Standard (w pakiecie) 4 033 PLN
Lampy bi-ksenonowe ze spryskiwaczami 2011 Standard (w pakiecie) 3 025 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2011 Standard (w pakiecie) 605 PLN
Felgi aluminiowe 15, 18-ramienne, z ogumieniem 185/55 2011 Standard (w pakiecie) 1 311 PLN

Ceny FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

styczeń 2011 - marzec 2011 63 000 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 62 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500C 1.3 Multijet Pop Kabriolet C I 75KM (diesel)

Inne wersje c-generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Produkcja w Tychach wstrzymana. Na terenie fabryki Fiata jest przeprowadzana dezynfekcja
Do zamkniętych zakładów koncernu FCA (Fiat Chrysler Automobiles) dołączyła fabryka w Tychach, która wytwarza modele Fiat 500, Abarth 500 i Lancia Ypsilon. Od dzisiaj niemal 2600 osób zostaje w domach.

Tak elektryka na rynek mogli wprowadzić tylko Włosi. Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell biorą się za Fiata 500e
Nowy Fiat 500e to jedna z najważniejszych premier genewskich targów. Włosi mogli nas zanudzić liczbami i szczegółami. Mogli też dać nową pięćsetkę najsłynniejszym firmom z szeroko pojętego świata mody.

Nowy Fiat 500 ma przy nazwie literę "e" i silnik elektryczny. [Aktualizujemy] Kolejne informacje o nowej pięćsetce
Pięćsetka wróciła na rynek w 2007 roku i choć wszyscy dookoła prezentowali swoje małe autka, to żadne nie mogło dorównać stylem coraz starszemu Fiatowi. Teraz Fiat 500 po raz kolejny jest "nowy" i wjeżdża w elektryczną erę w motoryzacji.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.