FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM

FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel) (2010 - 2014)

FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2014 roku. FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I wynosi 95 KM. Silnik FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1248 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I osiąga moment obrotowy 200 Nm. FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I to diesel.

Warto nadmienić, że FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 520 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 95 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1248 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1095 kg
Masa całkowita 1460 kg

Wyposażenie FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 16 Lounge, 7-ramienne, z ogumieniem 195/45 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
System audio HI-FI (6 głośników + wzmacniacz) 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Listwy boczne lakierowane + plakietka Logo 500 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Listwy boczne lakierowane z miejscem na umieszczenie plakietki z linii akcesoriów 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Gałka dźwigni zmiany biegów pokryta skórą 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lusterka boczne - chromowana obudowa 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lakier pastelowy Vintage 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Fotel pasażera z mechanizmem pamięci ustawienia 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Felgi aluminiowe 16, 12-ramienne, z ogumieniem 195/45 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Wind Stop 2011 - 2014 Standard (w pakiecie) 600 PLN

Ceny FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

luty 2014 - październik 2014 75 000 PLN
listopad 2013 - styczeń 2014 74 250 PLN
listopad 2012 - październik 2013 74 000 PLN
luty 2012 - październik 2012 73 500 PLN
styczeń 2011 - styczeń 2012 73 000 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 72 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500C 1.3 Multijet Lounge SS Kabriolet C I 95KM (diesel)

Inne wersje c-generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Fiat 500 znowu chce rewolucjonizować drogi. W Studiu Biznes testujemy jego hybrydową wersję
Fiat 500 ma zelektryfikować nie tylko swój segment, ale także europejskie miasta. Dlatego nowa generacja jest w stu procentach elektryczna. Włosi przyszykowali jednak jeszcze znacznie przystępniejszą cenowo odmianę Hybrid, czyli miękką hybrydę na bazie aktualnej pięćsetki. Jak jeździ i o ile niższe spalanie oferuje? To w motoryzacyjnej części Studia Biznes sprawdzał dzisiaj Tomasz Korniejew.

Fiat 500 Hybrid. Kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę
Fiat 500 to samochód, który kiedyś zmotoryzował Włochy, a po swoim triumfalnym powrocie w XXI wieku zrewolucjonizował segment miejskich aut. Teraz kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę w motoryzacji. Z innowacyjnym układem miękkiej hybrydy - Mild Hybrid.

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.

Fiat wprowadza nowe elektryczne hulajnogi dla dzieci i dorosłych
Fiat 500 kojarzy się z włoską legendą motoryzacji. Teraz to także hulajnoga dla dzieci i dorosłych. Co ciekawe, jej koła mają aż 10 cali średnicy. To największe koła ze wszystkich w dotychczasowych modelach.