FIAT 500 Kabriolet C I (2010 - 2015)

FIAT 500 Kabriolet C I

Generacja była produkowana od 2010 do 2015 roku. FIAT 500 Kabriolet C I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 51 do 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FIAT 500 Kabriolet C I wynosi od 69 do 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 160 do 182 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,5 do 12,9 s. Silnik FIAT 500 Kabriolet C I jest rzędowy posiadający od 2 do 4 cylidrów o pojemności od 875 do 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 Kabriolet C I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FIAT 500 Kabriolet C I osiąga moment obrotowy od 102 do 230 Nm. FIAT 500 Kabriolet C I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 Kabriolet C I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FIAT 500 Kabriolet C I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,1 do 6,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500 Kabriolet C I posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 520 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 Kabriolet C I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FIAT 500 Kabriolet C I

Zdjęcia FIAT 500 Kabriolet C I

FIAT 500 - Wiadomości

Fiat 500 znowu chce rewolucjonizować drogi. W Studiu Biznes testujemy jego hybrydową wersję
Fiat 500 ma zelektryfikować nie tylko swój segment, ale także europejskie miasta. Dlatego nowa generacja jest w stu procentach elektryczna. Włosi przyszykowali jednak jeszcze znacznie przystępniejszą cenowo odmianę Hybrid, czyli miękką hybrydę na bazie aktualnej pięćsetki. Jak jeździ i o ile niższe spalanie oferuje? To w motoryzacyjnej części Studia Biznes sprawdzał dzisiaj Tomasz Korniejew.

Fiat 500 Hybrid. Kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę
Fiat 500 to samochód, który kiedyś zmotoryzował Włochy, a po swoim triumfalnym powrocie w XXI wieku zrewolucjonizował segment miejskich aut. Teraz kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę w motoryzacji. Z innowacyjnym układem miękkiej hybrydy - Mild Hybrid.

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.

Fiat wprowadza nowe elektryczne hulajnogi dla dzieci i dorosłych
Fiat 500 kojarzy się z włoską legendą motoryzacji. Teraz to także hulajnoga dla dzieci i dorosłych. Co ciekawe, jej koła mają aż 10 cali średnicy. To największe koła ze wszystkich w dotychczasowych modelach.