FIAT 500 Kabriolet C I (2010 - 2015)

FIAT 500 Kabriolet C I

Generacja była produkowana od 2010 do 2015 roku. FIAT 500 Kabriolet C I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 51 do 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FIAT 500 Kabriolet C I wynosi od 69 do 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 160 do 182 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,5 do 12,9 s. Silnik FIAT 500 Kabriolet C I jest rzędowy posiadający od 2 do 4 cylidrów o pojemności od 875 do 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 Kabriolet C I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FIAT 500 Kabriolet C I osiąga moment obrotowy od 102 do 230 Nm. FIAT 500 Kabriolet C I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 Kabriolet C I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FIAT 500 Kabriolet C I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,1 do 6,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500 Kabriolet C I posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 520 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 Kabriolet C I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FIAT 500 Kabriolet C I

Zdjęcia FIAT 500 Kabriolet C I

FIAT 500 - Wiadomości

Produkcja w Tychach wstrzymana. Na terenie fabryki Fiata jest przeprowadzana dezynfekcja
Do zamkniętych zakładów koncernu FCA (Fiat Chrysler Automobiles) dołączyła fabryka w Tychach, która wytwarza modele Fiat 500, Abarth 500 i Lancia Ypsilon. Od dzisiaj niemal 2600 osób zostaje w domach.

Tak elektryka na rynek mogli wprowadzić tylko Włosi. Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell biorą się za Fiata 500e
Nowy Fiat 500e to jedna z najważniejszych premier genewskich targów. Włosi mogli nas zanudzić liczbami i szczegółami. Mogli też dać nową pięćsetkę najsłynniejszym firmom z szeroko pojętego świata mody.

Nowy Fiat 500 ma przy nazwie literę "e" i silnik elektryczny. [Aktualizujemy] Kolejne informacje o nowej pięćsetce
Pięćsetka wróciła na rynek w 2007 roku i choć wszyscy dookoła prezentowali swoje małe autka, to żadne nie mogło dorównać stylem coraz starszemu Fiatowi. Teraz Fiat 500 po raz kolejny jest "nowy" i wjeżdża w elektryczną erę w motoryzacji.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.