FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM

FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna) (2019)

FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2019 roku. FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X wynosi 120 KM. Silnik FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X osiąga moment obrotowy 190 Nm. FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1000 litrów. Wymiary samochodu: 4269 mm długości, 1796 mm szerokości, 1595 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

Długość 4269 mm
Szerokość od 1796 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Wysokość od 1595 mm do 1603 mm
Masa własna 1275 kg
Masa całkowita 1875 kg

Wyposażenie FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik deszczu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 500 PLN
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2019 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2019 Standard
Koło zapasowe, dojazdowe 2019 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Zamek centralny sterowany pilotem 2019 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe 2019 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy - elektryczne 2019 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe, pełnowymiarowe 2019 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Kierownica skórzana 2019 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2019 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN

Ceny FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

październik 2019 - grudzień 2019 81 900 PLN
luty 2019 - wrzesień 2019 81 000 PLN

Zdjęcia FIAT 500X 1.0 S-Design City Cross Hatchback X 120KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje x

FIAT 500 - Wiadomości

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.

Fiat wprowadza nowe elektryczne hulajnogi dla dzieci i dorosłych
Fiat 500 kojarzy się z włoską legendą motoryzacji. Teraz to także hulajnoga dla dzieci i dorosłych. Co ciekawe, jej koła mają aż 10 cali średnicy. To największe koła ze wszystkich w dotychczasowych modelach.

Produkcja w Tychach wstrzymana. Na terenie fabryki Fiata jest przeprowadzana dezynfekcja
Do zamkniętych zakładów koncernu FCA (Fiat Chrysler Automobiles) dołączyła fabryka w Tychach, która wytwarza modele Fiat 500, Abarth 500 i Lancia Ypsilon. Od dzisiaj niemal 2600 osób zostaje w domach.

Tak elektryka na rynek mogli wprowadzić tylko Włosi. Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell biorą się za Fiata 500e
Nowy Fiat 500e to jedna z najważniejszych premier genewskich targów. Włosi mogli nas zanudzić liczbami i szczegółami. Mogli też dać nową pięćsetkę najsłynniejszym firmom z szeroko pojętego świata mody.