FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM

FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna) (2017 - 2018)

FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II wynosi 105 KM. Silnik FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II jest rzędowy posiadający 2 cylindry o pojemności 875 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II osiąga moment obrotowy 145 Nm. FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1480 litrów. Wymiary samochodu: 4276 mm długości, 1800 mm szerokości, 1679 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 875 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 2
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

Długość 4276 mm
Szerokość 1800 mm
Rozstaw osi 2612 mm
Wysokość 1679 mm
Masa własna 1320 kg
Masa całkowita 1805 kg

Wyposażenie FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
1. Wyposażenie standardowe, do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
1. Wyposażenie opcjonalne, do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2018 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Klimatyzacja manualna 2018 Standard (indywidualny)
Lakier pastelowy 2018 Standard (pakiet)
Dach szklany panoramiczny nieotwierany, z roletą p/słoneczną 2018 Standard (w pakiecie) 3 300 PLN
Lakier metalizowany 2018 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Zaciski hamulcowe lakierowane na czerwono 2018 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lusterko wewnętrzne do obserwacji pasażerów tylnej kanapy 2018 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Lakier pastelowy 2018 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN

Ceny FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

czerwiec 2018 - wrzesień 2018 72 900 PLN
styczeń 2018 - maj 2018 71 500 PLN
czerwiec 2017 - grudzień 2017 70 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500L 0.9 TwinAir Cross Hatchback L II 105KM (benzyna)

FIAT 500 L II hatchback zielony przedni lewy
FIAT 500 L II hatchback zielony przedni
FIAT 500 L II hatchback zielony przedni prawy
FIAT 500 L II hatchback zielony przedni
FIAT 500 L II hatchback zielony boczny lewy
FIAT 500 L II hatchback zielony przedni lewy
FIAT 500 L II hatchback tablica rozdzielcza

Inne wersje l-generacja-ii

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.