FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM

FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel) (2015 - 2017)

FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I wynosi 120 KM. Silnik FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I osiąga moment obrotowy 320 Nm. FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I to diesel.

Warto nadmienić, że FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4147 mm długości, 1784 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

Długość 4147 mm
Szerokość 1784 mm
Rozstaw osi 2612 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1465 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy z systemem My Car 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Klimatyzacja manualna 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe, dojazdowe 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Zamek centralny sterowany pilotem 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier pastelowy 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
System kontroli ciśnienia w oponach 2015 - 2017 Standard (indywidualny)

Ceny FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

styczeń 2017 - czerwiec 2017 81 500 PLN
marzec 2016 - grudzień 2016 80 900 PLN
lipiec 2015 - luty 2016 87 000 PLN

Zdjęcia FIAT 500L 1.6 Multijet Trekking SS EU6 Hatchback L I 120KM (diesel)

Inne wersje l-generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.