FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM

FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna) (2014 - 2017)

FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 189 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I osiąga moment obrotowy 215 Nm. FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I to benzyna.

Średnie spalanie FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4270 mm długości, 1800 mm szerokości, 1679 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,9 l/100km

Dane techniczne FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 189 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 215 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 159
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Długość 4270 mm
Szerokość 1800 mm
Rozstaw osi 2612 mm
Wysokość 1679 mm
Masa własna 1330 kg
Masa całkowita 1805 kg

Wyposażenie FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalizowany 2017 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier metalizowany 2017 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Tapicerka materiałowa 2017 Standard
Zaciski hamulcowe lakierowane na czerwono 2017 Standard
Listwy boczne w kolorze srebrnym 2017 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2017 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana 2017 Standard
Tapicerka skórzana 2017 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/55 2017 Standard
Lakier pastelowy 2017 Standard (w pakiecie) 1 250 PLN

Ceny FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

styczeń 2017 - czerwiec 2017 71 500 PLN
marzec 2016 - grudzień 2016 70 900 PLN
październik 2015 - luty 2016 76 000 PLN
kwiecień 2014 - wrzesień 2015 78 000 PLN

Zdjęcia FIAT 500L 1.4 16V T-Jet Lounge Hatchback L I 120KM (benzyna)

Inne wersje l-generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Nowy Fiat 500e w wersji 3+1. Małe drzwiczki robią furorę
Nowy Fiat 500 to jedna z najciekawszych elektrycznych premier ostatnich miesięcy. Właśnie zaprezentowano kolejną odmianę 500e. Z małymi drzwiczkami.

Fiat 500 Hybrid. Kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę
Fiat 500 to samochód, który kiedyś zmotoryzował Włochy, a po swoim triumfalnym powrocie w XXI wieku zrewolucjonizował segment miejskich aut. Teraz kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę w motoryzacji. Z innowacyjnym układem miękkiej hybrydy - Mild Hybrid.

Fiat 500 znowu chce rewolucjonizować drogi. W Studiu Biznes testujemy jego hybrydową wersję
Fiat 500 ma zelektryfikować nie tylko swój segment, ale także europejskie miasta. Dlatego nowa generacja jest w stu procentach elektryczna. Włosi przyszykowali jednak jeszcze znacznie przystępniejszą cenowo odmianę Hybrid, czyli miękką hybrydę na bazie aktualnej pięćsetki. Jak jeździ i o ile niższe spalanie oferuje? To w motoryzacyjnej części Studia Biznes sprawdzał dzisiaj Tomasz Korniejew.

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.