FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna) (2012 - 2014)

FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2014 roku. FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I wynosi 95 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 178 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,4 s. Silnik FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I osiąga moment obrotowy 127 Nm. FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I to benzyna.

Średnie spalanie FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I wynosi około 7,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4147 mm długości, 1784 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,6 l/100km

Dane techniczne FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,4 s
Prędkość maksymalna 178 km/h
Moc 95 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 145
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi R15; R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Długość 4147 mm
Szerokość 1784 mm
Rozstaw osi 2612 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1320 kg
Masa całkowita 1805 kg

Wyposażenie FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy z systemem My Car 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2012 - 2014 Standard
ESP (zawiera ASR, MSR i Hill Holder) 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w bagażniku 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu radia 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2012 - 2014 Standard
Koło zapasowe, dojazdowe 2012 - 2014 Standard
Ogrzewanie tylnej szyby 2012 - 2014 Standard (indywidualny)

Cena FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

listopad 2012 - luty 2014 49 990 PLN

Zdjęcia FIAT 500L 1.4 16V Fresh Hatchback L I 95KM (benzyna)

Inne wersje l-generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Nowy Fiat 500e w wersji 3+1. Małe drzwiczki robią furorę
Nowy Fiat 500 to jedna z najciekawszych elektrycznych premier ostatnich miesięcy. Właśnie zaprezentowano kolejną odmianę 500e. Z małymi drzwiczkami.

Fiat 500 Hybrid. Kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę
Fiat 500 to samochód, który kiedyś zmotoryzował Włochy, a po swoim triumfalnym powrocie w XXI wieku zrewolucjonizował segment miejskich aut. Teraz kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę w motoryzacji. Z innowacyjnym układem miękkiej hybrydy - Mild Hybrid.

Fiat 500 znowu chce rewolucjonizować drogi. W Studiu Biznes testujemy jego hybrydową wersję
Fiat 500 ma zelektryfikować nie tylko swój segment, ale także europejskie miasta. Dlatego nowa generacja jest w stu procentach elektryczna. Włosi przyszykowali jednak jeszcze znacznie przystępniejszą cenowo odmianę Hybrid, czyli miękką hybrydę na bazie aktualnej pięćsetki. Jak jeździ i o ile niższe spalanie oferuje? To w motoryzacyjnej części Studia Biznes sprawdzał dzisiaj Tomasz Korniejew.

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.