FIAT 500 Hatchback L I (2012 - 2017)

FIAT 500 Hatchback L I

Generacja była produkowana od 2012 do 2017 roku. FIAT 500 Hatchback L I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 62 do 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FIAT 500 Hatchback L I wynosi od 85 do 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 158 do 189 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,2 do 16,1 s. Silnik FIAT 500 Hatchback L I jest rzędowy posiadający od 2 do 4 cylidrów o pojemności od 875 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 Hatchback L I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 Hatchback L I osiąga moment obrotowy od 127 do 320 Nm. FIAT 500 Hatchback L I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 Hatchback L I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FIAT 500 Hatchback L I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,1 do 7,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500 Hatchback L I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: od 4147 do 4270 mm długości, od 1784 do 1800 mm szerokości, od 1658 do 1679 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 Hatchback L I

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FIAT 500 Hatchback L I

Zdjęcia FIAT 500 Hatchback L I

FIAT 500 - Wiadomości

Nowy Fiat 500e w wersji 3+1. Małe drzwiczki robią furorę
Nowy Fiat 500 to jedna z najciekawszych elektrycznych premier ostatnich miesięcy. Właśnie zaprezentowano kolejną odmianę 500e. Z małymi drzwiczkami.

Fiat 500 Hybrid. Kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę
Fiat 500 to samochód, który kiedyś zmotoryzował Włochy, a po swoim triumfalnym powrocie w XXI wieku zrewolucjonizował segment miejskich aut. Teraz kultowa pięćsetka wjeżdża w nową erę w motoryzacji. Z innowacyjnym układem miękkiej hybrydy - Mild Hybrid.

Fiat 500 znowu chce rewolucjonizować drogi. W Studiu Biznes testujemy jego hybrydową wersję
Fiat 500 ma zelektryfikować nie tylko swój segment, ale także europejskie miasta. Dlatego nowa generacja jest w stu procentach elektryczna. Włosi przyszykowali jednak jeszcze znacznie przystępniejszą cenowo odmianę Hybrid, czyli miękką hybrydę na bazie aktualnej pięćsetki. Jak jeździ i o ile niższe spalanie oferuje? To w motoryzacyjnej części Studia Biznes sprawdzał dzisiaj Tomasz Korniejew.

Nowy Fiat 500e w wersji La Prima. To chyba najładniejszy mały elektryk na rynku
Kultowa pięćsetka w najnowszej odsłonie prezentuje się świetnie - Włosi w swoim stylu połączyli retro stylistykę z nowoczesnym, w pełni elektrycznym autkiem. W końcu pokazano hatchbacka. W bardzo drogiej wersji La Priva.

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.