FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna) (2019 - obecnie)

FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 to klasa mikro samochodów osobowych. Cena nowej wersji FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 to od 55 500 do 56 300 PLN.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 wynosi 69 KM. Silnik FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1242 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 osiąga moment obrotowy 102 Nm. FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 610 litrów. Wymiary samochodu: 3571 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 69 KM
Momen obrotowy 102 Nm
Pojemność skokowa silnika 1242 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Długość 3571 mm
Szerokość od 1627 mm do 1893 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 940 kg
Masa całkowita 1305 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem (4AW) 2019 - obecnie Standard
Chromowana końcówka rury wydechowej 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe, dojazdowe (135/80 R14) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 350 PLN
Dach szklany otwierany elektrycznie Sky Wind z roletą p/słoneczną 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 200 PLN
Dach szklany panoramiczny nieotwierany, z roletą p/słoneczną 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kołpaki Vintage 14 2019 - obecnie Standard
Kieszeń w oparciu fotela pasażera 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Listwy boczne lakierowane + plakietka Logo 500 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 500 PLN
Listwy boczne lakierowane z miejscem na umieszczenie plakietki z linii akcesoriów 2019 - obecnie Standard
Gałka dźwigni zmiany biegów pokryta skórą 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 450 PLN

Ceny FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

październik 2019 - obecnie 56 300 PLN
sierpień 2019 - wrzesień 2019 55 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.2 Star Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.