FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM

FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna) (2016 - 2017)

FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 wynosi 69 KM. Silnik FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1242 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 osiąga moment obrotowy 102 Nm. FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 610 litrów. Wymiary samochodu: 3571 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 69 KM
Momen obrotowy 102 Nm
Pojemność skokowa silnika 1242 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Długość 3571 mm
Szerokość od 1627 mm do 1893 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 975 kg
Masa całkowita 1340 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kierownica i gałka zmiany biegów pokryte skórą 2017 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2017 Standard
Dywaniki podłogowe 2017 Standard
Funkcja Android Auto / CarPlay 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Pakiet serwisowy Easy Care 5 lat / 200 000 km 2017 Standard
Pakiet serwisowy Easy Care 2 lata / 30 000 km 2017 Standard
Pakiet serwisowy Easy Care 2 lata / 60 000 km 2017 Standard
Pakiet serwisowy Easy Care 2 lata / 80 000 km 2017 Standard
Usługi UConnect LIVE 2017 Standard
Lusterka boczne sterowane elektrycznie, ogrzewane, w kolorze nadwozia 2017 Standard (indywidualny)

Ceny FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

lipiec 2017 - grudzień 2017 78 200 PLN
kwiecień 2017 - czerwiec 2017 77 700 PLN
styczeń 2017 - marzec 2017 74 000 PLN
sierpień 2016 - grudzień 2016 73 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.2 Riva Dualogic Hatchback II 1.3 69KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.