FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM

FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna) (2008 - 2015)

FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2015 roku. FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 99 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I wynosi 135 KM. Silnik FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I osiąga moment obrotowy 180 Nm. FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3657 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 135 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

Długość 3657 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1110 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Dach szklany otwierany elektrycznie Sky Wind z roletą p/słoneczną 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Dach szklany panoramiczny nieotwierany, z roletą p/słoneczną 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
System audio HI-FI (6 głośników + wzmacniacz) 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Lusterka boczne - chromowana obudowa 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lakier perłowy 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Blue&Me Nav - Blue&Me z nawigacją satelitarną i sterowaniem głosowym 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Felgi aluminiowe 17, 5-ramienne, z ogumieniem 205/40 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 225/45 (kod 4AY) 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 800 PLN

Ceny FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

sierpień 2013 - grudzień 2015 70 500 PLN
luty 2011 - lipiec 2013 66 590 PLN
styczeń 2011 65 990 PLN
lipiec 2009 - grudzień 2010 65 990 PLN
listopad 2008 - lipiec 2009 59 990 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.