FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM

FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel) (2007 - 2010)

FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I wynosi 75 KM. Silnik FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1248 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 75 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1248 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1420 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka skórzana 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Naklejka - pas z logo 500 - flaga włoska 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Naklejka - kod kreskowy biały 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Naklejka - kod kreskowy czarny 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Naklejka - pasy na dach Sport - białe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Naklejka - pasy na dach Sport - czerwone 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Naklejka - pasy na dach Sport - czarne 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Naklejka - pas z logo 500 czerwony 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Naklejka - pas z logo 500 biały 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Naklejka - pas z logo 500 czarny 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN

Ceny FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

październik 2009 - grudzień 2010 58 500 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 57 500 PLN
styczeń 2009 - lipiec 2009 53 500 PLN
wrzesień 2008 - grudzień 2008 50 500 PLN
grudzień 2007 - wrzesień 2008 55 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.3 Multijet Sport Hatchback I 75KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.