FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM

FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel) (2009 - 2010)

FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I wynosi 75 KM. Silnik FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1248 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 75 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1248 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 35
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/65 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1420 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2009 - 2010 Standard (pakiet)
ESP (zawiera ASR, MSR, HBA i Hill Holder) 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Komputer pokładowy z systemem My Car 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie tylnej szyby 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Zamek centralny sterowany pilotem 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Radio CD z MP3 2009 - 2010 Standard (indywidualny)

Cena FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

marzec 2009 - grudzień 2010 68 000 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.3 Multijet Diesel Hatchback I 75KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Produkcja w Tychach wstrzymana. Na terenie fabryki Fiata jest przeprowadzana dezynfekcja
Do zamkniętych zakładów koncernu FCA (Fiat Chrysler Automobiles) dołączyła fabryka w Tychach, która wytwarza modele Fiat 500, Abarth 500 i Lancia Ypsilon. Od dzisiaj niemal 2600 osób zostaje w domach.

Tak elektryka na rynek mogli wprowadzić tylko Włosi. Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell biorą się za Fiata 500e
Nowy Fiat 500e to jedna z najważniejszych premier genewskich targów. Włosi mogli nas zanudzić liczbami i szczegółami. Mogli też dać nową pięćsetkę najsłynniejszym firmom z szeroko pojętego świata mody.

Nowy Fiat 500 ma przy nazwie literę "e" i silnik elektryczny. [Aktualizujemy] Kolejne informacje o nowej pięćsetce
Pięćsetka wróciła na rynek w 2007 roku i choć wszyscy dookoła prezentowali swoje małe autka, to żadne nie mogło dorównać stylem coraz starszemu Fiatowi. Teraz Fiat 500 po raz kolejny jest "nowy" i wjeżdża w elektryczną erę w motoryzacji.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.