FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM

FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna) (2014 - 2015)

FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 wynosi 69 KM. Silnik FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1242 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 osiąga moment obrotowy 102 Nm. FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 69 KM
Momen obrotowy 102 Nm
Pojemność skokowa silnika 1242 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 940 kg
Masa całkowita 1305 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2014 - 2015 Standard
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2014 - 2015 Standard (pakiet)
ESP (zawiera ASR, MSR, HBA i Hill Holder) 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Komputer pokładowy z systemem My Car 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Klimatyzacja manualna 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie tylnej szyby 2014 - 2015 Standard (indywidualny)

Cena FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

wrzesień 2014 - lipiec 2015 49 000 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.