FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM

FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna) (2012 - 2014)

FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2014 roku. FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 wynosi 69 KM. Silnik FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1242 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 osiąga moment obrotowy 102 Nm. FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 69 KM
Momen obrotowy 102 Nm
Pojemność skokowa silnika 1242 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 940 kg
Masa całkowita 1305 kg

Wyposażenie FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka Sport 2013 - 2014 Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2012 - 2014 Standard
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2012 - 2014 Standard (pakiet)
ESP (zawiera ASR, MSR, HBA i Hill Holder) 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Komputer pokładowy z systemem My Car 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2012 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Klimatyzacja manualna 2012 - 2014 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2012 - 2014 Standard (indywidualny)

Ceny FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

listopad 2012 - luty 2014 48 500 PLN
lipiec 2012 - październik 2012 48 000 PLN

Zdjęcia FIAT 500 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.

Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid. Dwa miejskie auta z miękką hybrydą
Fiat 500 doczekał się odmiany hybrydowej. Ma to być tzw. miękka hybryda z nowym silnikiem 1.0 o mocy 70 KM. Ten sam oszczędny napęd otrzyma także Panda.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 Collezione. Zostań z nami
Fiata 500 Collezione oddaliśmy we wtorek. I we wtorek media całego świata obiegła wiadomość, że Fiat rozważa wycofanie pięćsetki z oferty. Jeżeli okaże się to prawdą, będziemy tęsknić. To wciąż jeden z najsympatyczniejszych maluchów na rynku.

Duży znak zapytania przy Fiatach 500 i Panda. Fiat to kolejna marka, która myśli o porzuceniu segmentu A
Fiat 500 może zniknąć z Europy - informują media, powołując się na uznany serwis "Automotive News". Taka decyzja może z początku zaskakiwać, ale to ogólnorynkowy trend. Segment A powoli wymiera.