FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM

FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna) (2012)

FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2012 roku. FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I wynosi 85 KM. Silnik FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I jest rzędowy posiadający 2 cylindry o pojemności 875 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: 3546 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Moc 85 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 875 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 2
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1005 kg
Masa całkowita 1370 kg

Wyposażenie FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2012 Standard (indywidualny)
Zestaw naprawczy do kół Fix&Go 2012 Standard (pakiet)
ESP (zawiera ASR, MSR, HBA i Hill Holder) 2012 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Komputer pokładowy z systemem My Car 2012 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2012 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2012 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Klimatyzacja manualna 2012 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2012 Standard
Ogrzewanie tylnej szyby 2012 Standard (indywidualny)

Cena FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

luty 2012 - wrzesień 2012 57 500 PLN

Zdjęcia FIAT 500 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FIAT 500 - Wiadomości

Elektryczny Fiat 126e. Czy nowy model o stylizacji retro miałby sens?
Wprawdzie koncern Fiat Chrysler Automobiles na razie nie ma takich planów, ale wizja następcy modelu 126 wyprodukowanego przez Fiata jest realna. Małe samochody elektryczne cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów.

Fiat wprowadza nowe elektryczne hulajnogi dla dzieci i dorosłych
Fiat 500 kojarzy się z włoską legendą motoryzacji. Teraz to także hulajnoga dla dzieci i dorosłych. Co ciekawe, jej koła mają aż 10 cali średnicy. To największe koła ze wszystkich w dotychczasowych modelach.

Kupujemy używane: Fiat 500 vs Renault Twingo II. Zwinne, oszczędne i dobre do miasta
Dysponując relatywnie niewielkim budżetem, szczególnie wśród aut segmentu A znajdziemy szereg ciekawych propozycji. Co istotne, z niewielkim przebiegami i atrakcyjnym rocznikiem. Jedną z ciekawszych propozycji jest designerski Fiat 500 i funkcjonalne Renault Twingo II. To auta, które sprawdzą się nie tylko w mieście. Czy warto na nie postawić?

Produkcja w Tychach wstrzymana. Na terenie fabryki Fiata jest przeprowadzana dezynfekcja
Do zamkniętych zakładów koncernu FCA (Fiat Chrysler Automobiles) dołączyła fabryka w Tychach, która wytwarza modele Fiat 500, Abarth 500 i Lancia Ypsilon. Od dzisiaj niemal 2600 osób zostaje w domach.

Tak elektryka na rynek mogli wprowadzić tylko Włosi. Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell biorą się za Fiata 500e
Nowy Fiat 500e to jedna z najważniejszych premier genewskich targów. Włosi mogli nas zanudzić liczbami i szczegółami. Mogli też dać nową pięćsetkę najsłynniejszym firmom z szeroko pojętego świata mody.