FIAT 500 Hatchback I (2007 - 2015)

FIAT 500 Hatchback I

Generacja była produkowana od 2007 do 2015 roku. FIAT 500 Hatchback I to klasa mikro samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 51 do 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FIAT 500 Hatchback I wynosi od 69 do 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 160 do 182 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,5 do 12,9 s. Silnik FIAT 500 Hatchback I jest rzędowy posiadający od 2 do 4 cylidrów o pojemności od 875 do 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku FIAT 500 Hatchback I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FIAT 500 Hatchback I osiąga moment obrotowy od 102 do 230 Nm. FIAT 500 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FIAT 500 Hatchback I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FIAT 500 Hatchback I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,1 do 6,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FIAT 500 Hatchback I posiada 3 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 625 litrów. Wymiary samochodu: od 3546 do 3657 mm długości, 1627 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o FIAT 500 Hatchback I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FIAT 500 Hatchback I

Silniki benzynowe
(2014 - 2015) 0.9 SGE Lounge SS Euro6 Hatchback I 105KM
(2014 - 2015) 0.9 SGE Sport SS Euro6 Hatchback I 105KM
(2014 - 2015) 1.2 8V Pop Pakiet Hatchback I 1.3 69KM
(2013 - 2014) 1.4 16V Sport Hatchback I 100KM
(2013 - 2015) 0.9 SGE Lounge SS Euro6 Hatchback I 85KM
(2013 - 2015) 1.2 8V Color Therapy Euro6 Hatchback I 1.3 69KM
(2013 - 2015) 1.2 8V Lounge Euro6 Hatchback I 1.3 69KM
(2013 - 2015) 1.2 8V Pop Euro6 Hatchback I 1.3 69KM
(2013 - 2014) 1.2 8V Sport Euro5 Hatchback I 1.3 69KM
(2013 - 2015) 1.2 8V Sport Euro6 Hatchback I 1.3 69KM
(2012 - 2015) 1.4 16V T-Jet Abarth 595 Competizione Hatchback I 160KM
(2012 - 2015) 1.4 16V T-Jet Abarth 595 Tourismo Hatchback I 160KM
(2012 - 2014) 1.4 16V Street Hatchback I 100KM
(2012) 0.9 Twinair Plus SS Hatchback I 85KM
(2012) 0.9 Twinair SS Hatchback I 85KM
(2012 - 2014) 1.2 8V by Gucci Hatchback I 1.3 69KM
(2012 - 2014) 1.2 8V Color Therapy Euro5 Hatchback I 1.3 69KM
(2012 - 2014) 1.2 8V Street Hatchback I 1.3 69KM
(2011 - 2014) 0.9 Twinair Lounge SS Euro5 Hatchback I 85KM
(2011 - 2012) 0.9 Twinair Pop Hatchback I 85KM
(2010 - 2014) 1.4 16V Lounge Euro5 Hatchback I 100KM
(2010 - 2012) 1.4 16V Sport Euro5 Hatchback I 100KM
(2010 - 2014) 1.2 8V Lounge Euro5 Hatchback I 1.3 69KM
(2010 - 2014) 1.2 8V Pop Euro5 Hatchback I 1.3 69KM
(2010 - 2011) 1.2 8V Sport Euro5 Hatchback I 1.3 69KM
(2009 - 2010) 1.2 8V Pur O2 Hatchback I 1.3 69KM
(2008 - 2015) 1.4 16V T-Jet Abarth Esseesse Hatchback I 160KM
(2008 - 2015) 1.4 16V T-Jet Abarth Hatchback I 135KM
(2007 - 2010) 1.4 16V Lounge Hatchback I 100KM
(2007 - 2009) 1.4 16V Pop Hatchback I 100KM
(2007 - 2010) 1.4 16V Sport Hatchback I 100KM
(2007 - 2010) 1.2 8V Lounge Hatchback I 1.3 69KM
(2007 - 2008) 1.2 8V Naked Hatchback I 1.3 69KM
(2007 - 2010) 1.2 8V Pop Hatchback I 1.3 69KM
(2007 - 2010) 1.2 8V Sport Hatchback I 1.3 69KM

Zdjęcia FIAT 500 Hatchback I

FIAT 500 - Wiadomości

Produkcja w Tychach wstrzymana. Na terenie fabryki Fiata jest przeprowadzana dezynfekcja
Do zamkniętych zakładów koncernu FCA (Fiat Chrysler Automobiles) dołączyła fabryka w Tychach, która wytwarza modele Fiat 500, Abarth 500 i Lancia Ypsilon. Od dzisiaj niemal 2600 osób zostaje w domach.

Tak elektryka na rynek mogli wprowadzić tylko Włosi. Giorgio Armani, Bvlgari i Kartell biorą się za Fiata 500e
Nowy Fiat 500e to jedna z najważniejszych premier genewskich targów. Włosi mogli nas zanudzić liczbami i szczegółami. Mogli też dać nową pięćsetkę najsłynniejszym firmom z szeroko pojętego świata mody.

Nowy Fiat 500 ma przy nazwie literę "e" i silnik elektryczny. [Aktualizujemy] Kolejne informacje o nowej pięćsetce
Pięćsetka wróciła na rynek w 2007 roku i choć wszyscy dookoła prezentowali swoje małe autka, to żadne nie mogło dorównać stylem coraz starszemu Fiatowi. Teraz Fiat 500 po raz kolejny jest "nowy" i wjeżdża w elektryczną erę w motoryzacji.

Opinie Moto.pl: Fiat 500 i Fiat Panda Hybrid. Miękkie lądowanie w nowej erze
Niektórzy lubią wchodzić z drzwiami. Fiat w przypadku elektromobilności - nie. Włosi zdecydowali się zacząć od miękkich hybryd. Choć od razu podkreślają "dopiero się rozkręcamy".

Fiat 500 Hybrid - ceny w Polsce. 51 000 zł za małą hybrydę. "Zużycie paliwa i emisja niższe nawet o 30 proc."
Fiat 500 Hybrid został w Polsce wyceniony na 51 000 złotych. To tzw. miękka hybryda z instalacją z silnikiem 1.0, która ma zapewnić niższe zużycie benzyny i emisję CO2 nawet o 30 proc.