DACIA Sandero Hatchback II (2012 - 2016)

DACIA Sandero Hatchback II

Generacja była produkowana od 2012 do 2016 roku. DACIA Sandero Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 53 do 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji DACIA Sandero Hatchback II wynosi od 72 do 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 156 do 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 11,1 do 14,6 s. Silnik DACIA Sandero Hatchback II jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 898 do 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku DACIA Sandero Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy DACIA Sandero Hatchback II osiąga moment obrotowy od 105 do 220 Nm. DACIA Sandero Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ DACIA Sandero Hatchback II to benzyna, benzyna/gaz lub diesel.

Średnie spalanie DACIA Sandero Hatchback II w zależności od wersji silnika, waha się od 3,5 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że DACIA Sandero Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1196 do 1200 litrów. Wymiary samochodu: od 4020 do 4081 mm długości, od 1733 do 1746 mm szerokości, od 1534 do 1618 mm wysokości.

Opinie o DACIA Sandero Hatchback II

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników DACIA Sandero Hatchback II

Zdjęcia DACIA Sandero Hatchback II

DACIA Sandero - Wiadomości

Nowa Dacia Sandero. Jeśli będzie tak wyglądać, odbierze klientów Renault
Premiera nowej Dacii Sandero zbliża się wielkimi krokami. Rosyjski portal Kolesa.ru opublikował wizualizację tego modelu. Jej autor opierał się na szpiegowskich zdjęciach prototypowych egzemplarzy.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.