DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM

DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna) (2019 - 2020)

DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2019 do 2020 roku. DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 wynosi 150 KM. Silnik DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1333 cm3. Na każdy cylinder w silniku DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 osiąga moment obrotowy 250 Nm. DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1478 litrów. Wymiary samochodu: 4341 mm długości, 1804 mm szerokości, 1693 mm wysokości.

Opinie o DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1333 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

Długość 4341 mm
Szerokość od 1804 mm do 2052 mm
Rozstaw osi 2674 mm
Wysokość 1693 mm
Masa własna 1200 kg
Masa całkowita 1782 kg

Wyposażenie DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kierownica i drążek zmiany biegów skórzane 2020 Standard
Lusterka boczne regulowane mechanicznie od wewnątrz 2020 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2020 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2020 Standard (indywidualny)
Trzecie światło Stop 2020 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2020 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2020 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2020 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2020 Standard
Oświetlenie bagażnika 2020 Standard (indywidualny)

Ceny DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

lipiec 2019 - marzec 2020 67 900 PLN
luty 2019 - czerwiec 2019 70 100 PLN

Zdjęcia DACIA Duster 1.3 TCe FAP Techroad Kombi III 1.4 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

DACIA Duster - Wiadomości

Dacia szykuje 7-osobowego SUV-a. Będzie bestseller na miarę Dustera?
To już potwierdzona informacja - Dacia już niedługo zaprezentuje 7-osobowego SUV-a. W gamie ma on zastąpić Lodgy, które mimo praktyczności, nie może się pochwalić fenomenalną sprzedażą. Marki idzie zatem tropem Dustera, który od miesięcy jest bestsellerem.

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2020 r. Wykluczamy firmy i... nie ma niespodzianki
Toyota, a nawet dwie Toyoty na szczycie. To wyjątkowo dobry rok dla japońskiego producenta nad Wisłą. I Yaris, i Corolla wyprzedziły Dustera, który znakomicie radził sobie w 2019 r.

Wszechstronny SUV to przepis na sukces w Polsce. Fabryczna instalacja LPG to jeden z atutów
SUV-y biją rekordy popularności w Polsce. Kierowcy pokochali je za praktyczność, wszechstronność i styl. Sprawdzamy, jaki jest przepis na sukces na przykładzie SUV-a nr 1 nad Wisłą - ten do wymienionych wyżej cech dodaje coś jeszcze.

Dacia Duster polskim numerem 1 wśród klientów indywidualnych. Rejestracje nowych aut w 2019 r. bez flot
Polski rynek nowych samochodów zdominowany jest przez zakupy flotowe. Co się stanie kiedy je odejmiemy? Zestawienie najpopularniejszych modeli nad Wisłą wyraźnie się zmienia, a na pierwsze miejsce wjeżdża Dacia Duster. Oto "ulubione auta Kowalskiego" w 2019 r.