DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM

DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel) (2012 - 2013)

DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I wynosi 110 KM. Silnik DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I osiąga moment obrotowy 240 Nm. DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I to diesel.

Warto nadmienić, że DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1570 litrów. Wymiary samochodu: 4315 mm długości, 1822 mm szerokości, 1625 mm wysokości.

Opinie o DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

Długość 4315 mm
Szerokość od 1822 mm do 2000 mm
Rozstaw osi 2673 mm
Wysokość od 1625 mm do 1695 mm
Masa własna 1294 kg
Masa całkowita 1844 kg

Wyposażenie DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
4/5 zagłówki 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie od wewnątrz 2012 - 2013 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Trzecie światło Stop 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Oświetlenie bagażnika 2012 - 2013 Standard (indywidualny)

Cena DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

wrzesień 2012 - czerwiec 2013 69 300 PLN

Zdjęcia DACIA Duster 1.5 dCi SL Off-Road 4x4 Kombi I 110KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

DACIA Duster - Wiadomości

Z majowych wyników odliczamy firmy i... Dacia Duster znowu na szczycie
Dacia Duster miała znakomity zeszły rok na polskim rynku. W tym o jej popularności wśród klientów indywidualnych już tak często nie pisaliśmy, ale to się powoli zmienia. W maju SUV z Rumunii znowu zameldował się na pierwszym miejscu.

Czy opłaca się kupić fabrycznie nowy samochód z instalacją gazową? Przyglądamy się ofercie Dacii
Jedynie nieliczni producenci oferują teraz nowe samochody z instalacją gazową. Dacia jest w tej kwestii unikalną marką, gdyż każdy pojazd w jej gamie może być wyposażony w zasilanie LPG. Co oferują takie modele i czy warto się nimi zainteresować?

Dacia szykuje 7-osobowego SUV-a. Będzie bestseller na miarę Dustera?
To już potwierdzona informacja - Dacia już niedługo zaprezentuje 7-osobowego SUV-a. W gamie ma on zastąpić Lodgy, które mimo praktyczności, nie może się pochwalić fenomenalną sprzedażą. Marki idzie zatem tropem Dustera, który od miesięcy jest bestsellerem.

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2020 r. Wykluczamy firmy i... nie ma niespodzianki
Toyota, a nawet dwie Toyoty na szczycie. To wyjątkowo dobry rok dla japońskiego producenta nad Wisłą. I Yaris, i Corolla wyprzedziły Dustera, który znakomicie radził sobie w 2019 r.