CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna) (2018 - obecnie)

CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I to od 109 900 do 113 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I wynosi 131 KM. Silnik CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1199 cm3. Na każdy cylinder w silniku CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I osiąga moment obrotowy 230 Nm. CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 720 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1969 mm szerokości, 1654 mm wysokości.

Opinie o CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 131 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1199 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

Długość 4500 mm
Szerokość od 1969 mm do 2099 mm
Rozstaw osi 2730 mm
Wysokość od 1654 mm do 1689 mm
Masa własna 1404 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 19 ogumieniem 205/55 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Felgi aluminiowe 19, czarne z ogumieniem 205/55 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Fotele przednie ogrzewane 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Szyba przednia ogrzewana 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 400 PLN
Fotele przednie ogrzewane + szyba przednia podgrzewana 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 235/55 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 235/55, opony M+S 2019 - obecnie Standard
System hamowania awaryjnego - Active Safety Brake - zaawansowany 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 215/65 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 225/55 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

październik 2019 - obecnie 113 900 PLN
maj 2019 - wrzesień 2019 112 900 PLN
październik 2018 - kwiecień 2019 109 900 PLN

Zdjęcia CITROEN C5 Aircross 1.2 PureTech Shine Hatchback I 131KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

CITROEN C5 Aircross - Wiadomości

Jaki powinien być SUV i dlaczego to właśnie Citroen na pewno to wie?
Ekspansja SUV-ów trwa w najlepsze. Większość kierowców docenia taki rodzaj samochodów za przestronność, wyższą pozycję za kierownicą, bezpieczeństwo i wygodę. A w kwestii komfortu największy przedstawiciel francuskiej marki nie ma sobie równych - poznajcie Citroena C5 Aircross.

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross 1.6 PureTech 180 KM. Samochód Roku z pewnością jest dumny
Citroen C5 Aircross jest bardzo blisko spokrewniony z Peugeotem 3008, którego dziennikarze z całej Europy ogłosili mianem Samochodu Roku 2017. C5 Aircross jest równie dobry. Choć zupełnie inny.

Opinie Moto.pl: Citroen C5 Aircross. Komfort, którego się nie spodziewasz i który od razu pokochasz
Dawno nie było w redakcji tak wygodnego samochodu jak Citroen C5 Aircross. Francuski SUV imponuje tym bardziej, że komfort, który oferuje pasowałby do znacznie droższych i większych aut klasy premium.