CITROEN C4 Hatchback III (2010 - 2015)

CITROEN C4 Hatchback III

Generacja była produkowana od 2010 do 2015 roku. CITROEN C4 Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 68 do 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji CITROEN C4 Hatchback III wynosi od 92 do 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 180 do 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,9 do 12,8 s. Silnik CITROEN C4 Hatchback III jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 1199 do 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku CITROEN C4 Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy CITROEN C4 Hatchback III osiąga moment obrotowy od 135 do 340 Nm. CITROEN C4 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ CITROEN C4 Hatchback III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie CITROEN C4 Hatchback III w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 6,9 l na 100km. Warto nadmienić, że CITROEN C4 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1183 litrów. Wymiary samochodu: 4329 mm długości, 1789 mm szerokości, 1489 mm wysokości.

Opinie o CITROEN C4 Hatchback III

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników CITROEN C4 Hatchback III

Zdjęcia CITROEN C4 Hatchback III

CITROEN C4 - Wiadomości

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?
Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris i Citroen C4 pierwszej generacji. Czy warto na nie postawić?

Opinie Moto.pl: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 HDi 163 KM aut - biały kruk?
Jeszcze całkiem niedawno trudno było sobie wyobrazić lepsze auto rodzinne niż minivan. A jednym z czołowych reprezentantów tej klasy jest Citroen C4 SpaceTourer. Dziś, pojazdy tego segmentu są skutecznie wypierane przez crossovery. Sprawdzamy, czy słusznie.