BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM

BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel) (2015 - 2018)

BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 170 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 wynosi 231 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 235 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,6 s. Silnik BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 osiąga moment obrotowy 450 Nm. BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1550 litrów. Wymiary samochodu: 4439 mm długości, 1821 mm szerokości, 1598 mm wysokości.

Opinie o BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 6,6 s
Prędkość maksymalna 235 km/h
Moc 231 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 51
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R17 97W
Rozmiar felgi 7.5J x 17; 8J x 19
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Długość od 4439 mm do 4454 mm
Szerokość od 1821 mm do 2060 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość od 1598 mm do 1612 mm
Masa własna 1575 kg
Masa całkowita 2170 kg

Wyposażenie BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2015 - obecnie Standard
Elektryczna regul. foteli przednich z pamięcią fotela kierowcy 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 102 PLN
Zestaw Hi-Fi z 8 głośnikami 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 204 PLN
Układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC z DTC) 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Zestaw Hi-Fi Harman/Kardon Surround Sound System z 11 głośnikami 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 857 PLN
Felgi aluminiowe 17 Star Spoke 317 z ogumieniem 225/50 2015 - obecnie Standard (pakiet)
Felgi aluminiowe 17 V-Spoke 318 z ogumieniem 225/50 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 Star Spoke 319 z ogumieniem 225/50 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 408 PLN
Felgi aluminiowe 18 Double Spoke 321 z ogumieniem 225/45 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 286 PLN
Felgi aluminiowe 18 Star Spoke 320 z ogumieniem 225/45 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 286 PLN

Ceny BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

maj 2018 - czerwiec 2018 203 071 PLN
lipiec 2017 - kwiecień 2018 201 271 PLN
marzec 2017 - czerwiec 2017 198 471 PLN
marzec 2016 - luty 2017 189 262 PLN
lipiec 2015 - luty 2016 185 662 PLN

Zdjęcia BMW X1 xDrive25d xLine sport-aut Kombi X 1 F48 I 2.0 231KM (diesel)

Inne wersje x-1-f48-generacja-i

BMW X1 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Nowe BMW X1 - facelifting, który niewiele zmienił. Bo nie musiał
Faceliftingi rzadko przynoszą rewolucyjne zmiany. Z reguły to kosmetyczne poprawki, nowe wersje wyposażenia czy jednostki napędowe. Bo w sumie po co poprawiać coś, co jest dobre? Z takiego założenia wyszli inżynierowie BMW przyglądając się najmniejszemu SAV-owi z Monachium - modelowi X1.