BMW Seria 5 Sedan E60 II (2007 - 2010)

BMW Seria 5 Sedan E60 II

Generacja była produkowana od 2007 do 2010 roku. BMW Seria 5 Sedan E60 II to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 120 do 373 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji BMW Seria 5 Sedan E60 II wynosi od 163 do 507 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 228 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,7 do 8,3 s. Silnik BMW Seria 5 Sedan E60 II jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 10 cylidrów o pojemności od 1995 do 4999 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW Seria 5 Sedan E60 II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW Seria 5 Sedan E60 II osiąga moment obrotowy od 210 do 580 Nm. BMW Seria 5 Sedan E60 II posiada napęd na 4 koła lub napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW Seria 5 Sedan E60 II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie BMW Seria 5 Sedan E60 II w zależności od wersji silnika, waha się od 5,6 do 9,7 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW Seria 5 Sedan E60 II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 4841 do 4855 mm długości, 1846 mm szerokości, od 1468 do 1482 mm wysokości.

Opinie o BMW Seria 5 Sedan E60 II

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników BMW Seria 5 Sedan E60 II

Zdjęcia BMW Seria 5 Sedan E60 II

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?

BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut
Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.