BMW Seria 5 Sedan E39/4 (2000 - 2003)

BMW Seria 5 Sedan E39/4

Generacja była produkowana od 2000 do 2003 roku. BMW Seria 5 Sedan E39/4 to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 100 do 294 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji BMW Seria 5 Sedan E39/4 wynosi od 136 do 400 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 206 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,1 do 10,6 s. Silnik BMW Seria 5 Sedan E39/4 jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 8 cylidrów o pojemności od 1951 do 4941 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW Seria 5 Sedan E39/4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW Seria 5 Sedan E39/4 osiąga moment obrotowy od 190 do 500 Nm. BMW Seria 5 Sedan E39/4 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW Seria 5 Sedan E39/4 to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie BMW Seria 5 Sedan E39/4 w zależności od wersji silnika, waha się od 5,9 do 9,5 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW Seria 5 Sedan E39/4 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4775 mm długości, 1800 mm szerokości, od 1432 do 1435 mm wysokości.

Opinie o BMW Seria 5 Sedan E39/4

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników BMW Seria 5 Sedan E39/4

Zdjęcia BMW Seria 5 Sedan E39/4

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?

BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut
Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.