BMW Seria 5 Sedan E34 (1988 - 1995)

BMW Seria 5 Sedan E34

Generacja była produkowana od 1988 do 1995 roku. BMW Seria 5 Sedan E34 to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 83 do 250 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji BMW Seria 5 Sedan E34 wynosi od 113 do 340 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 203 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,7 do 11,9 s. Silnik BMW Seria 5 Sedan E34 jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 8 cylidrów o pojemności od 1795 do 3982 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW Seria 5 Sedan E34 przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy BMW Seria 5 Sedan E34 osiąga moment obrotowy od 162 do 400 Nm. BMW Seria 5 Sedan E34 posiada napęd na 4 koła lub napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW Seria 5 Sedan E34 to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie BMW Seria 5 Sedan E34 w zależności od wersji silnika, waha się od 9,8 do 11,5 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW Seria 5 Sedan E34 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 4718 do 4720 mm długości, 1750 mm szerokości, od 1390 do 1417 mm wysokości.

Opinie o BMW Seria 5 Sedan E34

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników BMW Seria 5 Sedan E34

Zdjęcia BMW Seria 5 Sedan E34

BMW Seria 5 E34 sedan tylny prawy
BMW Seria 5 E34 sedan szary ciemny przedni lewy
BMW Seria 5 E34 sedan szary ciemny przedni prawy
BMW Seria 5 E34 sedan czarny boczny prawy
BMW Seria 5 E34 sedan czarny tylny lewy
BMW Seria 5 E34 sedan czarny boczny lewy

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?

BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut
Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.