BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel) (1983 - 1988)

BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1983 do 1988 roku. BMW 524 td Sedan E28 2.5 to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 524 td Sedan E28 2.5 wynosi 116 KM. Silnik BMW 524 td Sedan E28 2.5 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2443 cm3.

Cały układ napędowy BMW 524 td Sedan E28 2.5 osiąga moment obrotowy 210 Nm. BMW 524 td Sedan E28 2.5 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 524 td Sedan E28 2.5 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 524 td Sedan E28 2.5 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4620 mm długości, 1700 mm szerokości, 1415 mm wysokości.

Opinie o BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 116 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 2443 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 6
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

Długość 4620 mm
Szerokość 1700 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1415 mm
Masa własna 1302 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wspomaganie układu kierowniczego 1984 - 1988 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1984 - 1988 Standard (indywidualny)
Lusterko ustawiane elektrycznie 1984 - 1988 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1983 - 1988 Standard (indywidualny)

Cena BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

czerwiec 1983 - luty 1988 57 183 PLN

Zdjęcia BMW 524 td Sedan E28 2.5 116KM (diesel)

BMW Seria 5 E28 sedan niebieski jasny tylny
BMW Seria 5 E28 sedan zielony przedni prawy

Inne wersje e28

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?

BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut
Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.