BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna) (1981 - 1988)

BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1981 do 1988 roku. BMW 520 i Sedan E28 2.0 to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 520 i Sedan E28 2.0 wynosi 125 KM. Silnik BMW 520 i Sedan E28 2.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 1990 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 520 i Sedan E28 2.0 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy BMW 520 i Sedan E28 2.0 osiąga moment obrotowy 174 Nm. BMW 520 i Sedan E28 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 520 i Sedan E28 2.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW 520 i Sedan E28 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4620 mm długości, 1700 mm szerokości, 1415 mm wysokości.

Opinie o BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 174 Nm
Pojemność skokowa silnika 1990 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna)

Długość 4620 mm
Szerokość 1700 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1415 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1730 kg

Wyposażenie BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Obrotomierz 1986 - 1988 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1985 - 1988 Standard (indywidualny)
Lusterko ustawiane elektrycznie 1985 - 1988 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1981 - 1988 Standard (indywidualny)

Zdjęcia BMW 520 i Sedan E28 2.0 125KM (benzyna)

BMW Seria 5 E28 sedan niebieski jasny tylny
BMW Seria 5 E28 sedan zielony przedni prawy

Inne wersje e28

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?