BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM

BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel) (2013 - 2014)

BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 160 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 wynosi 218 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 248 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,0 s. Silnik BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 osiąga moment obrotowy 450 Nm. BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1670 litrów. Wymiary samochodu: 4907 mm długości, 1860 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,0 s
Prędkość maksymalna 248 km/h
Moc 218 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R17 97W
Rozmiar felgi 8 J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Długość 4907 mm
Szerokość od 1860 mm do 2102 mm
Rozstaw osi 2968 mm
Wysokość od 1462 mm do 1488 mm
Masa własna 1870 kg
Masa całkowita 2480 kg

Wyposażenie BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 4 849 PLN
Listwy ozdobne, czarne o wysokim połysku 2013 - 2014 Standard (pakiet)
Immobilizer 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
ABS 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, ogrzewane 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 3 570 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe typu M 2013 - 2014 Standard
Lusterko wsteczne i lusterka zewnętrzne przyciemniane automatycznie 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 424 PLN

Ceny BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

marzec 2014 - lipiec 2014 248 916 PLN
lipiec 2013 - luty 2014 247 316 PLN

Zdjęcia BMW 525d xDrive Modern Line Kombi Touring F11 II 2.0 218KM (diesel)

Inne wersje touring-f11-generacja-ii

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?