BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM

BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel) (2014 - 2017)

BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 wynosi 190 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 236 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,9 s. Silnik BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 wynosi około 4,3 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1670 litrów. Wymiary samochodu: 4907 mm długości, 1860 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,9 l/100km

Dane techniczne BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,9 s
Prędkość maksymalna 236 km/h
Moc 190 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R17 97W
Rozmiar felgi 8J x 17; 8J x 18; 8.5J x 19; 9J x 19; 8.5J x 20; 9J x 20
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Długość 4907 mm
Szerokość od 1860 mm do 2102 mm
Rozstaw osi 2968 mm
Wysokość od 1462 mm do 1488 mm
Masa własna 1725 kg
Masa całkowita 2375 kg

Wyposażenie BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dywaniki welurowe 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Ogrzewanie postojowe 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 6 832 PLN
Dostęp komfortowy 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 482 PLN
Hak holowniczy składany elektrycznie 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 290 PLN
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie w pionie i poziomie 2015 - obecnie Standard
Pakiet dla palących 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 220 PLN
Popielniczka 2015 - obecnie Standard
Zapalniczka 2015 - obecnie Standard
Ogrzewane koło kierownicy 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 102 PLN
Szyby przyciemniane Individual 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 984 PLN

Ceny BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

marzec 2016 - marzec 2017 220 959 PLN
marzec 2015 - luty 2016 216 932 PLN
lipiec 2014 - luty 2015 214 132 PLN

Zdjęcia BMW 520d Luxury Line Kombi Touring F11 II 2.0 190KM (diesel)

Inne wersje touring-f11-generacja-ii

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?

BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut
Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.