BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I

BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I (2010 - 2013)

BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I

Generacja była produkowana od 2010 do 2013 roku. BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I to klasa executive samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 135 do 300 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I wynosi od 184 do 407 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 227 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,1 do 8,1 s. Silnik BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 8 cylidrów o pojemności od 1995 do 4395 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I osiąga moment obrotowy od 270 do 740 Nm. BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I posiada napęd tylny lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,8 do 7,6 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1670 litrów. Wymiary samochodu: od 4907 do 4910 mm długości, 1860 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I

Zdjęcia BMW Seria 5 Kombi Touring F11 I

BMW Seria 5 - Wiadomości

Wyraźnie spada sprzedaż samochodów segmentu E. Aż o 10 procent
W segmencie E znajdziemy takich graczy jak Mercedes klasy E czy BMW serii 5. Ostatnio luksusowe auta tych rozmiarów notowały wzrosty sprzedaży, ale w 2019 r. przyszło dość wyraźne załamanie.

Kupujemy używane: BMW serii 5 E60 i F10 - co psuje się najczęściej?
Używane BMW serii 5 - na jakie wersje powinniśmy uważać? Dzisiaj w serii Kupujemy używane przyglądamy się dwóm popularnym generacjom BMW serii 5 - E60 oraz F10. Co psuje się w nich najczęściej?

BMW może stanąć w płomieniach, a klienci szykują pozew zbiorowy. Akcja serwisowa w Polsce może dotyczyć nawet 19 tys. aut
Nawet 19 tysięcy aut BMW jeżdżących po polskich drogach może stanąć w płomieniach. Wszystko przez awarię zaworu EGR. Producent nie zgłosił akcji serwisowej do UOKiK przez co rozczarowani właściciele grożą pozwem zbiorowym. Przedstawiciele BMW komentują sprawę.