BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM

BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna) (2019 - obecnie)

BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 to 192 995 PLN

Moc maksymalna wynosi 190 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 wynosi 258 KM. Silnik BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4709 mm długości, 1827 mm szerokości, 1442 mm wysokości.

Opinie o BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 258 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

Długość 4709 mm
Szerokość 1827 mm
Rozstaw osi 2851 mm
Wysokość 1442 mm
Masa własna 1445 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zagłówki tylne składane 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Funkcja Follow-Me-Home 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Szyby atermiczne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 133 PLN
Asystent świateł drogowych 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 716 PLN
Zawieszenie sportowe typu M 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 686 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie sportowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 462 PLN
Dodatkowe schowki 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

czerwiec 2019 - obecnie 192 995 PLN

Zdjęcia BMW 330i xDrive Advantage sport-aut Sedan G20 2.0 258KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje g20

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?