BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM

BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel) (2018 - obecnie)

BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 to od 193 919 do 195 719 PLN.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 wynosi 190 KM. Silnik BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4709 mm długości, 1827 mm szerokości, 1442 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 190 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

Długość 4709 mm
Szerokość 1827 mm
Rozstaw osi 2851 mm
Wysokość 1442 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 2005 kg

Wyposażenie BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 029 PLN
Dodatkowe oświetlenie (ambientowe) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Oświetlenie ambientowe 2019 - obecnie Standard
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus 5 lat / 100.000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 12 838 PLN
Polska instrukcja obsługi i książka serwisowa 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Polska wersja językowa 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Schowki dodatkowe (pakiet dodatkowych schowków) 2019 - obecnie Standard
Ogrzewanie kierownicy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 119 PLN
Szyby przyciemniane tylne i boczne 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 791 PLN
Felgi aluminiowe 16 V Spoke 774 z ogumieniem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

czerwiec 2019 - obecnie 193 919 PLN
listopad 2018 - maj 2019 195 719 PLN

Zdjęcia BMW 320d Luxury Line sport-aut Sedan G20 2.0 190KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje g20

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?