BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel) (2015)

BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 160 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 wynosi 218 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 245 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,6 s. Silnik BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 osiąga moment obrotowy 450 Nm. BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4624 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 6,6 s
Prędkość maksymalna 245 km/h
Moc 218 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 57
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/50 R17 94W
Rozmiar felgi 7;5J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Długość 4624 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość 1429 mm
Masa własna 1475 kg
Masa całkowita 2025 kg

Wyposażenie BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna 2015 Standard (indywidualny)
Tempomat z funkcją hamowania 2015 Standard (w pakiecie) 1 366 PLN
Funkcja TV 2015 Standard (w pakiecie) 4 364 PLN
System nawigacji satelitarnej Business 2015 Standard (w pakiecie) 7 009 PLN
Radio BMW Professional 2015 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana Dakota 2015 Standard (w pakiecie) 7 229 PLN
Dostęp komfortowy 2015 Standard (w pakiecie) 2 601 PLN
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 3 703 PLN
Lakier uni 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana mechanicznie w pionie i poziomie 2015 Standard (indywidualny)

Cena BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

marzec 2015 - lipiec 2015 186 088 PLN

Zdjęcia BMW 325d M Sport EU6 Sedan F30 2.0 218KM (diesel)

Inne wersje f30

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?