BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM

BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna) (2018)

BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 185 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 wynosi 252 KM. Silnik BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 osiąga moment obrotowy 350 Nm. BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1434 mm wysokości.

Opinie o BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 252 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna sekwencyjna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1434 mm do 1446 mm
Masa własna 1565 kg
Masa całkowita 2115 kg

Wyposażenie BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2018 Standard (w pakiecie) 3 089 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2018 Standard (indywidualny)
Asystent świateł drogowych 2018 Standard (w pakiecie) 716 PLN
Zawieszenie sportowe typu M 2018 Standard
Dywaniki welurowe 2018 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne i lusterka zewnętrzne przyciemniane automatycznie 2018 Standard
Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 2018 Standard (w pakiecie) 806 PLN
Fotele przednie sportowe 2018 Standard (indywidualny)
Regulacja podparcia lędźwiowego w fotelach przednich 2018 Standard (w pakiecie) 1 119 PLN
Dodatkowe schowki 2018 Standard (indywidualny)

Cena BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

lipiec 2018 - październik 2018 215 800 PLN

Zdjęcia BMW 330i GPF xDrive M Sport Shadow aut Sedan F30/F80 2.0 252KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje f30-f80

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?