BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna) (2009 - 2012)

BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2012 roku. BMW M3 Sedan E90 II 4.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 309 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW M3 Sedan E90 II 4.0 wynosi 420 KM. Silnik BMW M3 Sedan E90 II 4.0 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 3999 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW M3 Sedan E90 II 4.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW M3 Sedan E90 II 4.0 osiąga moment obrotowy 400 Nm. BMW M3 Sedan E90 II 4.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW M3 Sedan E90 II 4.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW M3 Sedan E90 II 4.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4580 mm długości, 1817 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 420 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 3999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 8
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

Długość 4580 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1605 kg
Masa całkowita 2070 kg

Wyposażenie BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 2 113 PLN
Lusterko wsteczne z kompasem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 399 PLN
Przygotowanie do montażu tel. GSM podstawowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 267 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) - tył 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 2 253 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 662 PLN
Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 610 PLN
Asystent świateł drogowych 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 705 PLN
Dywaniki welurowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 470 PLN
Mocowanie fotelika dziecięcego ISOFIX z przodu 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 399 PLN
Dodatkowe schowki 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 532 PLN

Ceny BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

wrzesień 2011 - marzec 2012 318 800 PLN
styczeń 2011 - sierpień 2011 318 600 PLN
luty 2010 - grudzień 2010 316 000 PLN
maj 2009 - luty 2010 312 600 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 300 600 PLN
styczeń 2009 291 300 PLN

Zdjęcia BMW M3 Sedan E90 II 4.0 420KM (benzyna)

BMW Seria 3 E90 II sedan silver grey przedni lewy
BMW Seria 3 E90 II sedan silver grey boczny lewy
BMW Seria 3 E90 II sedan silver grey tylny lewy
BMW Seria 3 E90 II sedan silver grey tylny prawy
BMW Seria 3 E90 II sedan tablica rozdzielcza
BMW Seria 3 E90 II sedan silver grey
BMW Seria 3 E90 II sedan silver grey

Inne wersje e90-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?