BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel) (2005 - 2007)

BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. BMW 320d Sedan E90 I 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320d Sedan E90 I 2.0 wynosi 163 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,3 s. Silnik BMW 320d Sedan E90 I 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320d Sedan E90 I 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320d Sedan E90 I 2.0 osiąga moment obrotowy 340 Nm. BMW 320d Sedan E90 I 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320d Sedan E90 I 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 320d Sedan E90 I 2.0 wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 320d Sedan E90 I 2.0 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4520 mm długości, 1817 mm szerokości, 1421 mm wysokości.

Opinie o BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(14 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,3 s
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 163 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 61
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Długość 4520 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Wysokość 1421 mm
Masa własna 1490 kg
Masa całkowita 1935 kg

Wyposażenie BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
DBC - układ wspomagania hamowania 2007 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa Fluid 2007 Standard (indywidualny)
Bezpieczny zacisk akumulatora (odłączany pirotechnicznie) 2007 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja uszkodzenia opony 2007 Standard (indywidualny)
System dynamicznej kontroli stabilności DSC o rozszerzonym zakresie 2007 Standard
System dynamicznej kontroli trakcji DTC 2007 Standard
Schowek przedni podświetlany i zamykany 2007 Standard (indywidualny)
Siatki bagażowe w oparciach foteli 2007 Standard
Fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią fot. kierowcy 2007 Standard (w pakiecie) 5 285 PLN
Atrapa chłodnicy z chromowanym grillem i obramowaniem 2007 Standard

Ceny BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

marzec 2007 - sierpień 2007 137 900 PLN
maj 2006 - marzec 2007 136 600 PLN
listopad 2005 - maj 2006 136 100 PLN
marzec 2005 - październik 2005 134 500 PLN

Zdjęcia BMW 320d Sedan E90 I 2.0 163KM (diesel)

Inne wersje e90-generacja-i

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?