BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna) (1987 - 1991)

BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1987 do 1991 roku. BMW 320i Sedan E30 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 95 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 320i Sedan E30 2.0 wynosi 129 KM. Silnik BMW 320i Sedan E30 2.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 1990 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 320i Sedan E30 2.0 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy BMW 320i Sedan E30 2.0 osiąga moment obrotowy 164 Nm. BMW 320i Sedan E30 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 320i Sedan E30 2.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW 320i Sedan E30 2.0 posiada 2 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4325 mm długości, 1645 mm szerokości, 1380 mm wysokości.

Opinie o BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Moc 129 KM
Momen obrotowy 164 Nm
Pojemność skokowa silnika 1990 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

Długość 4325 mm
Szerokość 1645 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Wysokość 1380 mm
Masa własna 1125 kg
Masa całkowita 1585 kg

Wyposażenie BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1987 - 1991 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1987 - 1991 Standard (indywidualny)
Lusterko ustawiane elektrycznie 1987 - 1991 Standard (indywidualny)

Cena BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

styczeń 1987 - październik 1991 30 000 PLN

Zdjęcia BMW 320i Sedan E30 2.0 129KM (benzyna)

BMW Seria 3 E30 sedan czarny przedni lewy
BMW Seria 3 E30 sedan czerwony jasny przedni prawy

Inne wersje e30

BMW Seria 3 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.