BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM

BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel) (2019 - obecnie)

BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 to 248 930 PLN

Moc maksymalna wynosi 195 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 wynosi 265 KM. Silnik BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2993 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 osiąga moment obrotowy 580 Nm. BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 to diesel.

Warto nadmienić, że BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1510 litrów. Wymiary samochodu: 4709 mm długości, 1827 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 265 KM
Momen obrotowy 580 Nm
Pojemność skokowa silnika 2993 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

Długość 4709 mm
Szerokość 1827 mm
Rozstaw osi 2851 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1745 kg
Masa całkowita 2350 kg

Wyposażenie BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zagłówki tylne składane 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Funkcja Follow-Me-Home 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Szyby atermiczne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 605 PLN
Asystent świateł drogowych 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 824 PLN
Zawieszenie sportowe typu M 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 090 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 927 PLN
Fotele przednie sportowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 832 PLN
Dodatkowe schowki 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 030 PLN

Cena BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 248 930 PLN

Zdjęcia BMW 330d xDrive sport-aut Kombi Touring G21 3.0 265KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje touring-g21

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?