BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM

BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna) (2018 - obecnie)

BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 to od 280 400 do 287 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 240 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 wynosi 326 KM. Silnik BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 jest rzędowy posiadający 6 cylidrów o pojemności 2998 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 osiąga moment obrotowy 450 Nm. BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 326 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 2998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1462 mm
Masa własna 1680 kg
Masa całkowita 2230 kg

Wyposażenie BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wskaźnik zmiany biegów 2019 - obecnie Standard
Tapicerka Sensatec 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 523 PLN
System ostrzegający przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu i przed kolizją (z funkcją hamowania) 2019 - obecnie Standard
Oświetlenie wnętrza o zmiennej barwie pomarańczowo-czerwonej lub białej (regulacja za pomocą iDrive) 2019 - obecnie Standard
Tapicerka tkaninowa Hexagon / Alcantara 2019 - obecnie Standard
Czujnik kolizji 2019 - obecnie Standard
Polska instrukcja obsługi i książka serwisowa 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Polska wersja językowa 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Usługi zdalne (Remote Services) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Panel deski rozdzielczej pokryty skórą BMW Individual 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 981 PLN

Ceny BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

marzec 2019 - obecnie 280 400 PLN
lipiec 2018 - luty 2019 287 500 PLN

Zdjęcia BMW 340i GPF xDrive M Sport Shadow aut Kombi Touring F31 II 3.0 326KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje touring-f31-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?