BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM

BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna) (2018 - obecnie)

BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 to od 196 795 do 198 395 PLN.

Moc maksymalna wynosi 185 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi 252 KM. Silnik BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 osiąga moment obrotowy 350 Nm. BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 252 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1462 mm
Masa własna 1630 kg
Masa całkowita 2180 kg

Wyposażenie BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 2019 - obecnie Standard
Komputer pokładowy 2019 - obecnie Standard
Asystent świateł drogowych 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 716 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 701 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 029 PLN
Kierownica sportowa typu M 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 567 PLN
Ogrzewane koło kierownicy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 119 PLN
Wyświetlacz Head-Up 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 387 PLN
Składane zagłówki tylne 2019 - obecnie Standard
Rozszerzenie interfejsu audio o odtwarzacz muzyczny w telefonie komórkowym 2019 - obecnie Standard

Ceny BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

marzec 2019 - obecnie 196 795 PLN
lipiec 2018 - luty 2019 198 395 PLN

Zdjęcia BMW 330i GPF xDrive Advantage sport-aut Kombi Touring F31 II 2.0 252KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje touring-f31-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?