BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel) (2016 - 2018)

BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 165 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi 224 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 245 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,1 s. Silnik BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 osiąga moment obrotowy 450 Nm. BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 to diesel.

Średnie spalanie BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 4633 mm długości, 1811 mm szerokości, 1429 mm wysokości.

Opinie o BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 6,1 s
Prędkość maksymalna 245 km/h
Moc 224 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 57
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/50 R17 94W
Rozmiar felgi 7;5J x 17; 8J x 18; 8;5J x 18; 8J x 19; 8;5J x 19
Skrzynia biegów Manualna
Napęd tylny

Wymiary BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

Długość 4633 mm
Szerokość od 1811 mm do 2031 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Wysokość od 1429 mm do 1462 mm
Masa własna 1540 kg
Masa całkowita 2100 kg

Wyposażenie BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów 2017 - 2018 Standard
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) przód i tył 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 3 089 PLN
Asystent świateł drogowych 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 582 PLN
Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 806 PLN
Regulacja podparcia lędźwiowego w fotelach przednich 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 1 119 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 1 656 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2017 - 2018 Standard
Dodatkowe oświetlenie 2017 - 2018 Standard
Funkcja TV 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 4 432 PLN
Tapicerka skórzana Dakota 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 7 341 PLN

Ceny BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

lipiec 2017 - luty 2018 202 400 PLN
marzec 2016 - czerwiec 2017 193 600 PLN

Zdjęcia BMW 325d M Sport Kombi Touring F31 II 2.0 224KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje touring-f31-generacja-ii

BMW Seria 3 - Wiadomości

Jak ugryźć ten drifting, czyli od czego zacząć? Radzi Karolina Pilarczyk
Wielu pasjonatów motoryzacji zastanawia się, jak rozpocząć swoją przygodę z motorsportem. Nasza ambasadorka, drifterka Karolina Pilarczyk, opowiada o początkach i radzi, jak stawiać pierwsze kroki w tym pachnącym spaloną gumą świecie.

Nowe BMW serii 3 Touring G21. Kombi trochę urosło, a przy okazji zrzuciło zbędne kilogramy
Nowe BMW serii 3 Touring to praktyczniejsza odmiana nowej, bardzo chwalonej trójki z Bawarii. Po wczorajszym wycieku zdjęć kombi, producent zdecydował się na internetową premierę serii 3 Touring.

Opinie Moto.pl: BMW serii 3 330i M Sport - Miłość od pierwszego wejrzenia
Wsiadłem do nowego BMW serii 3 i już po pierwszej przejażdżce pomyślałem, że to samochód zaprojektowany specjalnie dla mnie. Kolejne kilometry nic nie zmieniły. Nowa trójka 330i z miejsca wskoczyła na listę "samochodów, które chciałbym mieć". I pozostanie na niej bardzo długo.

Kupujemy używane: BMW serii 3 E46 i E90 - co psuje się najczęściej?
BMW serii 3 to jeden z najpopularniejszych używanych samochodów w Polsce. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom hitu. Co psuje się najczęściej w BMW serii 3 E46 i BMW serii 3 E90?